Ahad, 5 Februari 2012

SESAL DI AWAL KISAH

Untukmu yang tak percaya cinta, tapi meyakini keberadaannya...
Kutulis ini untukmu bersama perasaan yang masih belum bisa aku beri "pengertian". Bukanku tak sayang, bukanku tak cinta, namun rasa ini "takut salah"...
Dan..., tak cukup alasanku untuk tidak mendekatkan hati ini pada cintamu...

Kau yang mengatasnamakan "cinta pada pandangan pertama"...
Kau jerat aku dalam bius keindahan tatapanmu, kesempurnaan kata-katamu, dan lembutnya belaian kasihmu...
Tak bisa ku menjauh, setidaknya untuk "saat ini".
Aku membutuhkan semua tentangmu.
Tak ingin lepas, tak ingin pergi, UNTUK SAAT INI...

Menangis bersamamu...
Tak dapat kugambarkan keindahan lukisan suasana hatiku.
Kau kuatkan aku disaat "perasaannku" mengatakan bahawa : HIDUP INI TAK BERPIHAK PADAKU...
Kau datang bak "perwira berkuda putih" yang dulu sering aku bayangkan menyelamatkan "kerapuhanku"...
Sesaat, terlintas difikiranku : "INIKAH YANG AKU TUNGGU???"
Tapi hati belum 'sempat' menjawab semua itu, kerana telah terhanyut bersama hangatnya tatapanmu itu...
Terima kasih untuk "senyum" yang kau titipkan untukku di setiap malamku...
AKU MENYAYANGIMU...
Biarlah kurasakan "sesal" ini di awal kisah dan perjalanan panjang ini...
"Kuingin CINTA yang tak tergantikan"



:: Nur Farah Wahida ::

1 ulasan:

ROCK CLIMBING Via FERRATA, PAYA GUNUNG

Semalam, genk Sis telah mencuba sesuatu yang baru iaitu Rock Climbing Via Ferrata di Paya Gunung, Jerantut. Via Ferrata ni berasal dari...